Giriş Yap

69 TL

GÜNÜBİRLİK BATMAN ÇIKIŞLI
HASANKEYF-MİDYAT-MARDİN TURU

Turumuza ilk olarak Hasankeyf ile başlıyoruz Zeynel Bey Türbesi, İmam Abdullah Türbesi, El Rızık Camisi, Sultan Süleyman Camisi, Tarihi Hasankeyf Köprüsü, Tarihi Hasankeyf Kalesi sonrasında Midyat’a hareket ediyoruz. Gezimize Sıla ve Adını Kalbime Yazdım Dizilerinin de çekildiği ve daha birçok diziye ev sahipliği yapan Midyat Konuk Evini gezerek başlıyoruz. Tarihi Midyat Evlerinin arasından yürüyerek güzel vakitler geçiriyoruz. Midyat’ın dünyaca ünlü el işleme sanatı olan Gümüş ve Telkari ürünlerinden satın alınabileceğiniz çarşıda serbest zaman verdikten sonra aracımızla buluşarak MOR GABRİEL manastırına doğru hareket ediyoruz .Rehberimizin anlatımları sonrası serbest zaman ve ardından Mardine doğru hareket ediyoruz. Mardin’de ilk durağımız bütün dünyadaki Süryani Halkının merkezi konumunda bulunan Deyrul Zafaran Manastırı olacak. Şemsiler zamanında güneş tapınağı olarak inşa edilen daha sonra yüzlerce yıl Süryanilerin Patriklik Merkezi Görevini Üstlenen Manastır hakkında edineceğimiz bilgiler bizi buraya hayran bırakacaktır. Daha sonra tarihi Mardin sokaklarından yaya olarak Cumhuriyet Meydanından sırası ile Latifiye Camisini oradan da Mardin çarşılarından yolumuza devam ediyor Zinciriye medresesini ziyaret edip serbest zaman ve geri dönüş yolculuguna cıkıyoruz bir soraki turlarımızda tekrar buluşmak dileğiyle ….***DAHİL OLAN HİZMETLER
* **ULAŞIM
***SEYAHAT SİGORTASI
***MALİKTUR GÜVENCESİ

BENZER TURLAR
Yılbaşı Özel Uçaklı Gap Turu
Antalya  Çıkışlı  4 gece ...
1772 TL +KDV
Yılbaşı Özel Uçaklı Butik Mardin Turu
ANTALYA ÇIKIŞLI   ...
1459 TL +KDV
Karadeniz Turu
Antalya Çıkışlı   Bir Kış ...